Klaver4 vindt het heel belangrijk om te horen of jij als klant (of ouder/ verzorger van een klant) tevreden bent over de zorg die jij als klant (of ouder/ verzorger van een klant) van ons ontvangt.
Op de website van Klaver4 staat meer informatie over de 4 klantbeloften die Klaver4 aan alle klanten doet om goede zorg te leveren. Het kan natuurlijk zijn dat jij als klant (of ouder/ verzorger van een klant) dit heel anders ervaart en daarom vragen wij een maal per jaar al onze klanten een vragenlijst in te vullen, zodat we inzicht krijgen waar Klaver4 kan verbeteren en hierop actie te ondernemen.
Maar beter is nog om onvrede en risico’s tijdig te signaleren, hierover in gesprek te gaan, actie te ondernemen en te voorkomen dat dit een negatief effect op de zorg heeft. Klaver4 heeft hiervoor systemen ingericht en wil graag feedback van u ontvangen op punten waar het beter kan. Zo werken we samen continue aan verbetering van onze zorg!
Sinds 2012 is Stichting Klaver4 Zorg en Welzijn in het bezit van een kwaliteitskeurmerk. Wij zijn gestart met HKZ en in 2015 overgestapt naar ISO 9001. Sinds 2018 zijn we gecertificeerd voor de ISO 9001 2015: voor zorg en welzijn.
Een kwaliteitskeurmerk biedt kaders aan een organisatie om duurzame en efficiënte zorg te organiseren voor de klant.
Certificatie in de zorg toetst jaarlijks of wij als organisatie nog voldoen aan de normen die gesteld zijn aan dit kwaliteitskeurmerk. Zij kijken niet alleen naar de normen maar vooral ook naar de klantwaarde.
Wilt u als klant meepraten tijdens een jaarlijks auditgesprek en uw mening delen over onze kwaliteit van zorg dan kunt u dit kenbaar maken bij uw begeleider of via info@klaver4.nl.
Ook een professionele Website laten maken door Aslan Webtech